kim hyung jun _gif


KIM HYUNG JUN IRANIAN FANCLUB(we♡형준)l

وای خدا سرما خوردم دارم میمیمرم....

وای آدم این عکسو میبینه احساس غرور میکنه..فوق العاده ست..هم رنگش هم هواداراش و...

حوصلم سر رفته بود گفتم عکسای غاطی ماطی بذارم از هیونگ...وای بچه چرا آلبوم نمیدی؟؟مردیم ما..نه نه نده..اینجوری بهتره...

من عاشق این عکسمممممممممممممممم

من عاشق عکسای اونموقع هیونگم...وای خیلی ماه بود...

الهی من بمیرم...بچه گریه نکن...

 

خودتی یا داداشته؟؟؟نه خودتی..وای چقدر شبیهن نه؟؟؟؟

و در آخر چنتا عکس متحرک از آهنگ ur man gif براتون میذارم...توپپپپپپپپپپن...

منظورم همون دوتا بود..

خب من رفتم..بای بای..

 



نظرات شما عزیزان:

only me
ساعت23:59---2 آبان 1390
ببين الكى الكى واست سه تا نظر عين هم كذاشتم!ميانه اشتباهى شد...
پاسخ:نه بابا کاره خوبی کردی..نظرام رفت بالا...


only me
ساعت23:53---2 آبان 1390
واقعاmehboba¿?؟ نظرارو خودش مىخونه؟حيف كه ما سوات كره ايمون در حد خوندن شعراو سوات زاپنى هم كه زير صفره!

only me
ساعت23:53---2 آبان 1390
واقعاmehboba¿?؟ نظرارو خودش مىخونه؟حيف كه ما سوات كره ايمون در حد خوندن شعراو سوات زاپنى هم كه زير صفره!

only me
ساعت23:53---2 آبان 1390
واقعاmehboba¿?؟ نظرارو خودش مىخونه؟حيف كه ما سوات كره ايمون در حد خوندن شعراو سوات زاپنى هم كه زير صفره!
پاسخ:هه هه آره دیگه خودش میخونه... نه بابا سواد کره ای اصلا کاری نداره ولی خداییش من تو ژاپنی موندم...


mehboba
ساعت15:35---2 آبان 1390
دونا دونا دونا باحال بود. کوما او نونا سیما. یه سوال چرا ادرس سایت های کره ای و ژاپنی هیونگ جونو لینک نذاشتین ؟ خیلی با حاله . مخصوصا که نظراشو خودش می خونه . ساران هه.پاسخ:بگو بگو بگو....خواهش میکنم عسیس.. چون حوصله اونارو ندارم مخصوصا اون ژاپنیه که هروقت وارد میشم بهم ارور میده میگه غیر مجازی..چیشش پر رو...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 1 آبان 1390برچسب:kim hyung jun gif,ساعت توسط .::sima admin::.| |


Power By: LoxBlog.Com